Το σχολείο μας συμμετείχε στο πρόγραμμα "εκπαίδευση & χορός" που αποσκοπεί στο να διερευνήσει
τις παιδαγωγικές διαστάσεις και τις εκπαιδευτικές δυνατότητες του χορού στην τυπική εκπαίδευση και
να δώσει τη δυνατότητα σε μαθητές να εκφράσουν συλλογικά απόψεις, ιδέες και συναισθήματα
δημιουργώντας χορογραφίες & χοροθεατρικές συνθέσεις.
Στα πλαίσια του προγράμματος η ομάδα χορού του σχολείου μας συμμετείχε στο
3ο Μαθητικό Φεστιβάλ Χορογραφίας "χόρεψέ το!". Κατά τη διάρκεια του Φεστιβάλ οι μαθητές
παρουσιάζουν τα έργα τους, xορογραφίες & χοροθεατρικές συνθέσεις.
Το Φεστιβάλ δεν είχε διαγωνιστικό χαρακτήρα και δόθηκαν Έπαινοι Συμμετοχής σε όλους.
Η ομάδα του σχολείου μας κέρδισε όμως "Ειδική διακρίση κοινού" από τους συμμετέχοντες. Αξιολογήθηκαν :
α) η σύνθεση (εισαγωγή, μέρη, ανάπτυξη, θέμα, ρυθμός χρήση χώρου/χρόνου, ομαδικότητα),
β) η ερμηνεία (εκτέλεση, ψυχική συμμετοχή, τεχνική),
γ) η πρωτοτυπία,
δ) η απόδοση θέματος
Θα μπορούσε άραγε ένα από τα πιο δημοφιλή κομμάτια της διεθνούς ποπ μουσικής σκηνής
να συσχετιστεί με την αρχαία ελληνική παράδοση;
Βεβαιότατα θα μπορούσε, αν αυτό το τραγούδι αναφερόταν στον Πρωτόγονο αρχαίο ελληνικό θεό Έρωτα,
σ' αυτόν που αποτελούσε το "Πρωτότοκο φως" και υμνήθηκε όσο κανείς άλλος,
όχι μόνο από τους ανθρώπους, αλλά και από τους ίδιους τους θεούς,
κυρίως απ’ τις νεράιδες των δασών και τις Νύμφες της θάλασσας, τις Νηρηίδες.
Ως «Νηρηίδες», συνδυάζουμε τη δυναμικότητα, αλλά και την ηρεμία της θάλασσας
για να αποδώσουμε τα συναισθήματα που βιώνει κάποιος, όταν ερωτεύεται.
Η χορογραφία μας εμπνέεται από ένα τραγούδι που κρύβει μέσα του ανείπωτα συναισθήματα
και δίνει ζωή και υπόσταση στον ανεκπλήρωτο έρωτα που υμνούν οι στίχοι του.
Το σώμα μέσω της κίνησης εκφράζει τον πόθο για ένα όνειρο που δεν μπορεί να πραγματοποιηθεί.»